مديريت دانش در نظام آموزشي تربیت معلم

۲۵ بازديد
مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم • • مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم مقاله حاضر در ابتدا به تشریح مدیریت دانش و فرایند آن پرداخته و سپس ضرورت واهمیت آنرا درنظام آموزشی تربیت معلم بر اساس نظریه نوناکا وتاکوچی را مورد توجه قرار می دهد هر چند در سالهای اخیر، مدیریت دانش از شهرت زیادی، بخصوص در بخش آموزش و تجارت، برخوردار گردیده است، اما هنوز در ارتباط با نظام آموزشی تربیت معلم و به کارگیری آن ، ابهاماتی وجود دارد دانلودمقالهیمدیریتدانشدرنظامآموز دانلود مقاله ی مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم درسی فایل › › دانلودمقالهیدانلود مقاله ی مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم درسی فایل › › دانلودمقالهی در این راستا فرایند خلق و تسهیم دانش در سازمان های آموزشی بیان می گردد و مراحل فرایند تبدیل دانش از طریق مدیریت نظام آموزشی تربیت معلم که از دانش و نفوذ بیشتری بمنظور تغییر ادراک و رفتار افراد › › مقاله مدیریت دانش در تربیت معلم › › آموزش نوعی فعالیت پیچیده، پویا، تعاملی هوشمندانه است اگر قرار باشد دانشجو معلمان تربیت معلم به عنوان معلم در آینده نزدیک دانش آموزان را برای دنیای درحال تغییر آماده کنند آنها را از تجارب › › مقاله مدیریت دانش در تربیت معلمزمینه ها و ضرورت ها › › لذا در این مقاله بعد از تشریح مفهوم و عناصر اساسی مدیریت دانش، مدل های پیاده سازی مدیریت دانش، ضرورت ها و کارکردهای آن برای دانشجومعلمان مطرح و نقش مراکز تربیت معلم در پیاده سازی مدیریت دانش › › مهمترین چالش‌های نظام تربیت معلم چیست؟ › › وی در پایان گفت نظام تربیت معلم امروزه با چالش‌هایی روبه‌رو است از جمله نبود آمار دقیق از میزان نیاز آموزش وپرورش به معلم به گونه‌ای که در برخی آمارها نیروی مازاد هم گفته شده است از طرف › مقالهدرموردمقاله در مورد مدیریت آموزش و پرورش › مقالهدرمورد مدیریت آموزش و پرورشمدیریت آموزشی با پیدایی و تحول نظامهای نوین آموزش و پرورش پدید آمد آموزش و پرورش سنتی به دلیل سادگی و محدویت، به مدیریت، به مفهومم امروز، نیازی نداشت در قرن حاضر، با توسعه آموزش عمومی، تأسیس مدارس › › نقش و جایگاه تربیت فرهنگی در نظام تربیت معلم › › از سوی دیگر، معلم از جمله مهمترین و مؤثرترین عناصر در فرایند تعلیم و تربیت است بنابراین، معلم در فرایند فرهنگ پذیری، جامعه پذیری و شکل گیری هویتی به ویژه هویت فرهنگی دانش آموزان نقش کلیدی

مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم

گرد اوری شده در 11 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش چکیده    مقاله حاضر در ابتدا به تشریح مدیریت دانش و فرایند آن  پرداخته و سپس ضرورت واهمیت آنرا درنظام آموزشی   تربیت معلم بر اساس نظریه نوناکا وتاکوچی را مورد توجه قرار می دهد . هر چند در سالهای اخیر، مدیریت دانش از شهرت زیادی، بخصوص در بخش آموزش و تجارت، برخوردار گردیده است، اما هنوز در ارتباط با نظام آموزشی تربیت معلم و به کارگیری آن ، ابهاماتی وجود دارد. این مقاله به دنبال ارائه اثربخش‌ترین راهکارهای تربیت معلم  با مفهوم مدیریت دانش بوده تا از آن طریق بتوان به بهترین شکل آنرا درانواع آموزشی تربیت معلم بکار گرفت. در این راستا  فرایند خلق و تسهیم دانش در سازمان های آموزشی بیان می گردد و مراحل فرایند تبدیل دانش  از طریق مدیریت نظام آموزشی تربیت معلم که از دانش و نفوذ بیشتری بمنظور تغییر ادراک و رفتار افراد برخوردارند، صورت پذیرد. . کلید واژگان: مدیریت دانش، دانش،دانش صریح،دانش ضمنی، نظریه نوناکا ، ...

دسته بندی : علوم انسانی
تگ : مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم
download - دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد