برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( بازی حدس کلمات با جاوا اسکریپت )
· • • • • • • • °°• بازی حدس کلمات با جاوا اسکریپت بازی حدس کلمات با جاوا اسکریپت › بازی کلمه را با استفاده از جاوا اسکریپت با کد منبع حدس بزنید پروژه ای است که یک بازی تک نفره است که هدف اصلی شما حل کلمه پنهان است این بازی دارای یک طراحی اولیه است که شامل متن و دکمه های رنگی است هدف از پروژه این است که اوقات فراغت و سرگرمی را با دوستان خود داشته باشید بازی کلمه را با استفاده از جاوا اسکریپت با سورس کد حدس بزنید بازی حدس کلمات با جاوا اسکریپت بازی حدس کلمات با جاوا اسکریپت در این پروژه، ساخت بازی حدس کلمات با استفاده از جاوا اسکریپت را می آموزیم توضیحات پروژه بازی بازی ساده ایست که با استفاده از نوشته شده است آموزش جاوا اسکریپت مقدماتی ساخت بازی حدس اعداد — به زبان › آموزش جاوا اسکریپت مقدماتی ساخت بازی حدس اعداد — به زبان › پیشنیازها شیوه تفکر مانند یک برنامهنویس مثال بازی حدس زدن اعداد تنظیمات اولیه تابعها عملگرها شرطها رویدادها خاتمه بخشیدن کارکرد بازی حلقهها سواد مقدماتی رایانه داشتن درکی ابتدایی از و آشنایی با ماهیت جاوا اسکریپت یکی از دشوارترین چیزها در هنگام یادگیری برنامهنویسی ساختارهای که باید آموخته شوند نیستند؛ بلکه شیوه بهکارگیری آنها برای حل مسائل دنیای واقعی هستند این حالت به طور عمده شامل بررسی کارهایی که برنامه باید انجام دهد، ویژگیهای کد که برای رسیدن به آن چیزها مورد نیاز هستند و شیوه گردآوری آنها است این فرایند نیازمند ترکیبی از کار سنگین، داشتن تجربه در این مقاله شیوه ساخت یک بازی ساده را مشاهده میکنید با اجرای این بازی تلاش کنید قبل از بررسی کد با آن بیشتر آشنا شوید تصور کنید در یک شرکت برنامهنویسی مشغول به کار شدهاید، و رییس با ارائه توضیحهای زیر از شما میخواهد که یک چنین بازی بسازید با بررسی توضیحات فوق نخستین چیزی که باید انجام داد، تقسیم آن به وظایف قابل اجرای ساده است این کار بای برای آغاز این راهنما بهتر است یک کپی محلی از این فایل را روی رایانه خود ایجاد کنید آن را در ویرایشگر متنی مورد علاقه و همچنین مرورگر وب خود باز کنید در این زمان شما شاهد یک عنوان، یک پاراگراف از دستورالعملهای بازی و یک فرم برای وارد کردن حدس هستند؛ اما هنوز هیچ چیز کار نمیکند جایی که کد خود را اضافه خواهیم کرد درون عنصر سپس این کد را در زیر کد قبلی جاوا اسکریپت اضافه میکنیم تابعها بلوکهای کد با قابلیت استفاده مجدد هستند که میتوان آنها را یک بار نوشت و بارها و بارها اجرا کرد و بدین ترتیب دیگر لازم نیست یک قطعه کد خاص را بارها و بارها تکرار کرد این امکان کاملاً مفید است چند روش برای تعریف کردن تابع وجود دارد؛ اما در حال حاضر روی سادهترین نوع تمرکز میکنیم عملگرهای جاوا اسکریپت امکان اجرای تست، انجام عملیات ریاضی، الحاق دو رشته متنی به هم و مواردی از این دست را فراهم میسازند کد خود را در این مرحله ذخیره کنید و صفحه مربوطه را در مرورگر رفرش نمایید و کنسول توسعهدهندگان مرورگر وب خود را باز کنید سپس تلاش کنید کدهایی که در بخش مثالهای جدول زیر را میبینید به دقت وارد کنید و پس از هر دستور دکمه اینتر اگر به تابع خود بازگردیم، میتوانیم به جرئت بگوییم که قصد نداشتهایم صرفاً یک پیام را نمایش دهیم در واقع قصد ما این بوده است که بررسی کنیم آیا حدس بازیکن صحیح بوده یا نه و بر این مبنا پاسخ متناسبی ارائه کنیم در این زمان باید تابع را با نسخه زیر جایگزین کنیم این کد زیادی است؛ اما نباید بهراسید، چون کارکرد هر در این زمان یک تابع داریم که به خوبی پیادهسازی شده است؛ اما هیچ کاری انجام نمیدهد، زیرا هنوز آن را فراخوانی نکردهایم به طور معمول باید آن را زمانی فراخوانی کنیم که دکمه « » فشرده میشود و برای انجام این کار باید از یک رویداد استفاده کنیم رویدادها چیزهایی هستند که در مرورگر رخ میدهند، مثلاً دکمهای کلیک، صفحهای بارگذار اینک تابع را به انتهای کد خود اضافه میکنیم که در زمان پایان بازی اجرا شود کد زیر را به انتهای اسکریپت جاوا اسکریپت اضافه کنید دو خط اول امکان ورود متن و همچنین دکمه را با تعیین خصوصیت به صورت ، غیر فعال میکنند این امر ضروری است، زیرا اگر کاربر بتواند پس از پایان بازی نیز حدسهای خود را وارد کند، بازی به هم میخورد یک بخش از کد که باید به تفصیل بررسی کنیم، حلقه است حلقهها مفاهیم بسیار مهمی در برنامهنویسی هستند که امکان اجرای مجدد یک قطعه کد برای دفعات مکرر را فراهم میسازند تا این که شرط خاصی برقرار شود برای درک بهتر حلقهها، مجدداً با زدن دکمههای به کنسول توسعه مرورگر بروید و کد زیر را وارد کنید چه اتفاقی افتاد؟ اعداد تا در کن هک بازی های آنلاین با جاوا اسکریپت